REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO ALTER GRAF
Niniejszy regulamin określa zasady współpracy pomiędzy „ALTER GRAF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Spółka Komandytowa, zwanym dalej Dostawcą, a firmą składającą zamówienie, zwaną dalej Zamawiającym. Złożenie zamówienia przez stronę oznacza akceptację Regulaminu Serwisu Internetowego przez Zamawiającego.
- Składanie zamówień
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej. Zamówienie musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz informacje niezbędne do wystawienia faktury VAT (numer NIP, dokładny adres, pełna nazwa firmy). Dodatkowo należy podać imię i nazwisko osoby upoważnionej do składania zamówień oraz numer telefonu. Złożenie zamówienia w hurtowni internetowej jest również upoważnieniem Dostawcy do wystawienia faktury VAT bez podpisu Zamawiającego.
- Zamówienia powinny być składane zgodnie z opisem technicznym towaru zamieszczonym na stronie www.altergraf.pl i zawierać: gramaturę, kolor, nazwę lub kod producenta oraz specyfikację rozmiarową i ilościową.
- Przy zamawianiu towarów z wyprzedaży prosimy przed zamówieniem potwierdzić dostępność towaru u pracowników hurtowni.
- Po złożeniu zamówienia dostaną Państwo automatycznie generowane potwierdzenie. Jest to potwierdzenie poprawności wprowadzonych danych dotyczących zamówienia oraz danych Zamawiającego. Prosimy nie dokonywać wpłat na podstawie tego potwierdzenia.
- Administrator serwisu internetowego przyjmuje zamówienie do realizacji, informuje o ewentualnych brakach, proponuje alternatywne rozwiązania oraz ustala termin dostawy, ostateczną ilość kartonów do wysyłki, koszt transportu oraz kwotę końcową i warunki płatności.
- Zamawiający potwierdza zwrotnie warunki dostawy i płatności. Jeżeli skontaktowanie się z Klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, zamówienie jest anulowane.
- Realizacja zamówień
- Zamówienia realizowane są w kolejności chronologicznej.
- Towar wysyłany jest do Zamawiającego na podstawie wpłaty zaksięgowanej na rachunku bankowym Dostawcy (nie dotyczy klientów, którzy zawarli umowę przelewową z Dostawcą).
- Do momentu całkowitego uregulowania płatności przez Zamawiającego, towar pozostaje własnością Dostawcy.
- Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać do czasu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.
- W przypadku pierwszego zamówienia Zamawiający jest zobowiązany przedstawić Dostawcy aktualny wpis do Rejestru Działalności Gospodarczej lub wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego oraz decyzję o nadaniu numeru NIP i Regon.
- Warunki płatności
- Klient może wybrać formę płatności: przelew bankowy lub płatność gotówką. Dostawca zastrzega sobie ograniczanie możliwości wyboru procedur płatności, pomiędzy którymi klient może dokonywać wyboru, w zależności od wartości zamówienia, regionu wysyłki lub innych merytorycznych kryteriów.
- Jeżeli wpłata o której mowa w pkt. 3.1. nie wpłynie w ciągu 7 dni od daty zamówienia – zamówienie zostanie automatycznie anulowanie bez dalszych powiadomień.
- Jeżeli Dostawca oferuje odroczony termin płatności, a wartość zamówienia przekracza 3.000 PLN netto, wymagana jest zaliczka w wysokości 40% wartości zamówienia. Pozostała kwota należna musi być uregulowana w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury. Dostawca zastrzega sobie prawo decyzji o długości terminu odroczenia płatności na wniosek Zamawiającego i wysokość zaliczki.
- W przypadku dostarczenia towaru w kilku partiach, Zamawiający pokrywa koszty transportu każdej partii towaru. Dostawca wystawia każdorazowo fakturę VAT.
- Przekroczenie przyznanego przez Dostawcę odroczonego terminu płatności stanowi podstawę do naliczania przez Dostawcę odsetek za zwłokę i obciążenia płatnika kosztami upomnień.
- Jeżeli Zamawiający dokona wpłaty przed otrzymaniem potwierdzenia dostępności przez administratora hurtowni i w wyniku tego powstanie nadpłata – Dostawca dokona zwrotu nadpłaty w ciągu 30 dni.
- Warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia połączonego z usługą znakowania ( haft lub nadruk ), bądź samej usługi znakowania, jest zaksięgowanie na rachunku bankowym Dostawcy minimum 50 % zaliczki od całej kwoty zamówienia.
- Warunki dostawy
- Dostawy są realizowane wyłącznie przez firmę kurierską GLS w przypadku pojedynczych paczek i DHL w przypadku palet. Z przyczyn technicznych, nie ma możliwości korzystania z innej firmy spedycyjnej.
- Po nadaniu przez Dostawcę przesyłki, Zamawiający otrzyma numer listu przewozowego, dzięki któremu będzie mógł śledzić swoją przesyłkę.
- Koszty transportu ponosi Zamawiający.
- Wysyłane kartony są oklejane taśmą firmową ALTER GRAF w celu uniknięcia ingerencji w ich zawartość w trakcie transportu. Jeśli Zamawiający życzy sobie wysyłkę towaru bez takiej taśmy należy zgłosić to przy składaniu zamówienia. Za paczki wysyłane na prośbę Zamawiającego bez taśmy firmowej Dostawca nie bierze odpowiedzialności w przypadku braków towaru.
- W przypadku uszkodzenia kartonów lub innej widocznej szkody, Zamawiający jest zobowiązany do adnotacji o uszkodzeniu na liście przewozowym w obecności kuriera i przeliczenia towaru w obecności kuriera.
- Zamawiający może zamówić własny transport po odbiór zamówienia.
- Reklamacje
- Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia całości towaru bezzwłocznie po odbiorze.
- Ponieważ przeznaczeniem towaru jest sprzedaż na rynku odzieży reklamowej i promocyjnej nie przyjmujemy zwrotów, jeżeli towar jest zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony. Prosimy o rozważne zakupy.
- Reklamacji podlega wyłącznie towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem zaakceptowanym przez Dostawcę. Reklamacje należy składać w formie pisemnej nie później niż w terminie 3 dni od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego. Reklamacji należy dokonać przed wykonaniem dekoracji na towarze. Produkty oznakowane haftem lub nadrukiem nie podlegają reklamacji.
- W przypadku wskazania przez Zamawiającego innego miejsca wysyłki niż siedziba Zamawiającego, Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia towaru. Reklamacje od firm trzecich nie będą rozpatrywane.
- Po odsprzedaniu towaru przez Zamawiającego kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za wady towaru przenosi się na Zamawiającego.
- W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego (przed znakowaniem), Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
- Zastrzega się możliwość wymiany lub zwrotu towaru wysłanego przez Dostawcę zgodnie z zamówieniem Zamawiającego. O możliwości zwrotu towaru decyduje Dostawca. W każdym przypadku naliczane są wówczas koszty transportu w wysokości 15,00 PLN netto za każdy odesłany karton.
- Towar, który nosi znamiona użytkowania nie podlega zwrotowi.
- Postanowienia końcowe
- Koszty zakupu i transportu wzorów ponosi Zamawiający.
- Administratorem danych jest „Alter Graf spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” sp. k. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rejestracji, realizacji i rozliczenia zamówień składanych w sklepie internetowym www.altergraf.pl, rozpatrywania ewentualnych reklamacji, w celach archiwizacyjnych, marketingu tradycyjnego własnych produktów lub usług, a także w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną bądź wykonywania telefonicznych połączeń i wysyłania wiadomości tekstowych w celu marketingu bezpośredniego. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów. Dane osobowe w trakcie realizacji zamówień mogą być udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom w celu dostarczenia zamówień.
- Odcienie kolorów w katalogu i na stronie internetowej mogą różnić się od kolorów rzeczywistych produktów. Reklamacje wynikłe z tych różnic nie będą uwzględniane. Prosimy sprawdzić rzeczywisty odcień produktu.
- Ceny na produkty Dostawcy podane są w złotych polskich netto, bez podatku VAT.
- Towar sprowadzany od Producenta na specjalne życzenie Klienta nie podlega zwrotowi ani wymianie.
- Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym nie jest zobowiązany każdorazowo powiadamiać Zamawiających. W związku z tym zamawiający każdorazowo dokonując zakupów automatycznie potwierdza akceptacje aktualnego na ten dzień regulaminu.
- Spory powstałe w wyniku realizacji Regulaminu Dostawcy będą załatwiane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spór rozstrzygnie Sąd właściwy dla siedziby Dostawcy.
- W sprawach nieuregulowanych powyższymi ustaleniami mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za prawidłowość pracy serwisu i straty powstałe w wyniku nieprawidłowej pracy.
Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe braki towarów u Producentów.
PROSIMY O DOKONYWANIE WSZELKICH WPŁAT DOPIERO PO POTWIERDZENIU DOSTĘPNOŚCI TOWARU, TERMINU DOSTAWY I WARUNKÓW PŁATNOŚCI PRZEZ ADMINISTRATORA HURTOWNI. UWAGA! POTWIERDZENIE GENEROWANE AUTOMATYCZNIE SŁUŻY TYLKO DO SPRAWDZENIA POPRAWNOŚCI ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA.